Fina Emma!

Jag och mammen va och kika på fina Emma inför hennes bal igår,
de BLÅSTE massor. Fick några kort från mammas kamera...
Hade inte min med mig då jag tänkte Tess fotatde ju en hel del så.

Nere vid Johans stugor (ska ta våra brällopskort där nere med)
Är hur FINT som hellst där nere och de finns massa möjligheter,
nu är de bara hoppas att de inte regnar!!!

Mamma som fotat dessa kort, mina fina bror + Emma!

Åh va jag LÄNGTAR till bröllopet, kommer känna mig som en prinsessa!
Tiden går fort så snart är den stoora dagen här!!!

Blev en lyckad kväll igår, suchin gick kanon att laga!
Men tyvärr föll de inte Erik och Tess i smaken,
men dessto mer till jag och Jonny ;-)

Nä nu blir de lite frukost här,
Hampus är ute, Erik och Jonny for till skogen,
så de är bara jag och Abbe här inne, Tess sover än så.

Sen idag blir de stundentfirande på Näset för Emma!

Samt att min mamma fyller år idag, GRATTIS mammsen!!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?