Kläder till bröllopet!

Beställde detta snygga set till Jonny. Ska hämta ut de idag!

Väst + slips i färgen silver/grått.

Vårt tema är ju silver/rosa/vitt så.
Oxå matchar setet med barnens kläder.


Mina killar kommer bli så snygga  ;-)
och jag med såklart!! *hehe*


I klädväg är de skor och vitskjorta kvar att fixa till Jonny.
Till barnen är de bara skorna.
Och till mig är de uppläggning av klänningen samt underkläder.

Sakta med säkert händer de grejer här hemma.
Ringt och fixat maten, nu är allt klart med de, förrätt + huvudrätt är bokad och bestämd.
Tårta måste jag fara ner och bestämma snarast. När jag nu ska få tid till de?
Vill inte ha kidsen med mig och dom stänger vid 13 så.
Bordsplaceringen blev klar igår!

Nu ska jag och Abbeliten gå ner i tvättstugan.
Sen blir de lugnt, är halvkrasslig än så, trist!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?