Måndagslistan!

Dax för Jennys måndagslista igen!

I dag, måndag är jag glad för att .....

Solen skiner idag, mera värme!
Är finalist, rösta på mig, http://millahoman.blogg.se/2010/june/rosta-pa-eran-favorit.html
Vi har haft en underbar helg med trevligt sällskap och massa uteaktiviteter.
♥ Har hunnit plantera ner mina blommor i blomlådorna.
Jag har satt ner alla mina tomater, snart gurkorna med.
Är så gott som städat klart uppe på lon.
Allt de viktiga är bokat till bröllopet.
Vi har skrivit klart om alla gästerna till festprogrammet.
Brudvals + låt är vald, måste börja öva.
På fredag är de midsommar, då blir de fest på lon hos oss.
Fått en ny liten digitalkamera av älskling, tack!
Och såklart min underbara familj som förgyller tillvaron!

Ha en härlig måndag alla!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?