Soliga härliga dag!

Idag ha vi vare ute hela eftermiddagen, så härligt väder!
Kan säga de va 2 små trötta killar ikväll!

Fick besök av min farmor och farfar ikväll,
de va länge sen dom va hit, barnen fick små presenter
som uppskattades av dom! :-) Inte ett dugg blyg va dom heller!
Charmtrollen mina! <3

Efter dom for hem gick jag ut och pysslade i trädgården.
Men nu får man börja slåss med myggen = mindre kul!
Hedde över väven på mina pallkragar som jag och Hampus
sådde morötter, rädisor och ärter i igår.
Sen ha jag fått låna 2 stora krukor av Agneta som jag satt ner
brudslöjorna i som vi ska ha som blommor till bröllopet.
Dom andra sorterna av blommorna ha Agneta vare snäll och försått så.
Så de borde hinnas blomma till bröllopet! Annars blir de till att köpa blommor!

Nä nu blir de duschen sen sängen!!! Gonatt alla!!!
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com 2010-06-02 / 22:32:58

Roligt med besök! O det är så skönt när man ser att ens barn inte är något blyg. Edvin är inte heller det o lyckas charma alla i sin omgivning den lille spexaren ;)

Kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?