Shoppat lite på Ellos!

På morgonen har vi städat hela övervåningen, de va välbehövligt.
Sen ha vi vare ute i solen, käkat parisare *mums*

Glassbilen kom ikväll, gissa om de blev en glad kille då?!
Som han ha väntat på glassbilen, de va tur den kom kväll!
Köpte 3 paket med olika glassar + att Hampus fick en miniräknare.

Nu ha jag beställt lite kläder från Ellos..


Jacka till Albin + jeansbyxor, tröja till mig.

2 nattlinnen till mig, gardiner till sovrummet.


+ att de blev 2 lampor, en fick man gratis och den andra fick man köpa till för 59 kr.
Allt detta fick jag för 530 kr inkl. frakt och allt! Billigt och bra!

Mia kom och hämta Sally ikväll, hon skulle få bli lite ompysslad!
Hon har tur hon! Och jag med, får man hem en ren och fin hund igen!

Nu blir de halv åtta hos mig, Jonny är på möte ikväll.
Sen ska vi se på lite true blood!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?