Fått finfina grejer!

Igår va ju gammelmorfars här, detta kom dom med till oss.

Dessa fina ha gammelmormor gjort till barnen, supermysiga.
Några kanelbullar, kakor, dammsugare och jordgubbar!

Oxå kom dom med en torkvinda till mig :-)
Hade även med sig en hängtomat och blommor till mig.
Synd vädret inte är de bästa men, verka ska regna idag och imorrn så.
Hoppas på en tur på ikea imorrn då = bröllopsshopping!
Jag och Jonny checkade läget i bygdegården igår, allt vi ska låna därifrån.

Nu ska de ätas frukost här, barnen har fått välling + är bytta på.
Dom sitter och bygger duplo i lekrummet så, snälla barn!
Sen ska Hampus äntligen få fara på förskolan och träffa sina kompisar.
Va ju hos Jennifer och William och lekte igår, dom hade fått en studsmatta.
Gissa om de va poppis hos Hampus?!

Jag och Albin ska ner till stan sen, prova och hämta min brudklänning.
Hoppas den sitter dom smäck, ha ju endast prova en i strl. 38.
Denna jag beställde är en 36:a, men de torde inte va nå problem.
Antar att den komma måsta sys in vid brösten och läggas upp.
Emma är snäll och har Abbeliten en stund!

Så ser en del av våran dag ut!

Ha de toppen alla!
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-05-25 / 08:03:09

Vilka fina "bullar o kakor" barnen fått!

O en torkvinda, blommor o hängmatta tackar man inte nej till själv :)



Kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?