Fortfarande febriga små barn!

Än håller febern i sig, men dom sussar sött!
Gav dom ingen alvedon ikväll, får se hur dom sover inatt.
Jag och Jonny ha just sett på True Blood.
Den bääästa serien av alla, så spännande så!

Har städat ur min garderob ikväll en sopsäck blev de.
Så nu behöver den fyllas upp lite!
Även fått besök en snabbis av Erik osh Tess, barnen blev glada!
Man blir ju så less på att va inne i huset hela tiden.
Nästa projekt blir att rensa garderoben med alla gardiner.

Nu blir de sängen, imorgonbitti väntas de tunnbrödbak! *mums*

Jo sconesen jag baka idag blev supergoda, rekommenderas!

Sov gott alla!! De hoppas jag att jag får göra!! :-)
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-05-06 / 06:53:05

Skönt att dom sover trots att febern håller i sig. Här har vi en liten kille som hade feber hela dagen igår o bara sov o sov...bästa medicinen har jag hört?



Hoppas att dina små killar vaknar upp pigga o krya idag!



Kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?