Måndagslistan!

I dag, måndag är jag glad för att ....

Min brudklänning passar mig perfekt, den är så underbart fin!
Idag är de bara 2 månader kvar till vårat bröllop!
Osa datumet går ut idag = vi kan börja planera mera.
Solen skiner och det är så härligt väder ute = utedag!
Jag hade en så trevlig dag i går med mina underbara killar ♥
Fick en sån bra morsdagspresent, tack mina älskade!
Haft en härlig shoppingtur till IKEA!
Mina killar är dom bästa!

Häng med du också i Jennys måndagslista!
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-06-01 / 07:48:44

Vilken härlig lista!

jag kan tänka mig att det måste kännas skönt att klänningen passar perfekt o att man är toppen nöjd med den :)

Kramar


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?