Mera shoppingbilder :-)

Här kommer lite bilder på mera shopping från Birsta och Dollarstore.


Kläder jag köpte till Hampus, hade 25% på ett köp på Lindex så.
Hatt Hampus, H&M, 49,50:-
Mörkblå shorts Hampus, Lindex, 49,50:-
Badbyxor Hampus, Lindex, 79,50:-
Pyjamas Hampus, Lindex, 129:-


Hampus fått av mormor, hon hade även 25% på ett köp hos Lindex så.
Byxor, Lindex,129:-
Tröja, Lindex,  69,50:-
Kallingar, Dollarstore 3 för 50:-


Albin fått av mormor,
T-shirt, Lindex, 49,50:-
Shorts, Lindex, 49,50:-


2 tunikor/skjortor, Gina Tricot, 149:-/st
Fick en av min snälla mamma!


Nya skor till mig, Din sko, 298:-


Lite bröllopsshopping Panduro, blommor 19:-/12 st, vi köpte 6 st förp.
Silversnöre 2 rullar, 39:-/rulle, mamma sponsra hälften!


Ev. halsbandet till min brudklänning, ska testa de till nån dag.
Glitter 179:-


Dollastore shopping!
Skålar 10:-/st, sockar 10:-/st, muggar 30:-/st,
godis Hampus 2 för 10:-, 3 wunderbaum 20 kr.

De va all shopping för denna gången.
Är så nöjd över allt, de känns så bra att vi gjort bort
rätt mycket shopping till bröllopet! Men mera kommer de ju bli.
Beställde underkjolen idag, blev den jag visade tidigare.
Och snart går osa datumet ut, har 53 anmälda nu + jag och Jonny.

Tusen tack snälla mamma för all sponsring!!
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-05-27 / 12:00:00

Jätte fin shopping!

O mamma är perfekt att ha med sig när man ska ut o handla ;)

Kramar


Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2010-05-27 / 20:59:05

vad mycket fint du köpt :)



KRAM


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?