Tärnans klänning & min brudklänning!

Vi har ju besämt oss för att ha en tärna + bestman.
Tärna blir Jonnys syster Johanna och bestman blir min bror Erik.
Och såklart är ju även våra 2 små bustroll med.
De va därför vi ville ha tärna + bestman,
det underlättar ju då vi går in i kyrkan m.m.
Och nu är tärnas klänning beställd, denna blev de!
Så himla fin bak med men de ser man inte nu.


Kommer i början av juli!

och dessa två ljuslyktor köpte jag till mig själv!


Idag ha vi skicka in hindersprövning + anmälan av efternamn :-)
Tiden går fort och de börja närma sig, kuuul!

Och imorgon blir de till att prova brudklänningen min och hämta hem den!
Hon ringde idag att hon fått in den, så glad blev jag då!
De blir så spännande, hur ska jag kunna sova inatt?!
Men ni kommer INTE få sen nån bild på brudklänningen
förrän den STORA dagen så de så! :-) nyfikna?! *hihi*
De enda jag avslöjar är att den är ivory, taft, axelbandslös,
lite brodyrer, inget släp, snörning bak i rygg m.m.

Har besök av gammelmorfars nu, dom ser på nån traktorfilm så.
Vilket inte intresserar mig ett dugg så då blev de lite bloggande istället!

Ha en bra kväll alla mina läsare där ute,
så kul att se att de är så många som börjat följa mig!
Postat av: Lovisa
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/ 2010-05-24 / 21:17:06

Jätte fin klänning !!


Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2010-05-24 / 22:23:57

Så roligt att sitta o planera sitt bröllop...när är det ni ska gifta er?

Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?