Älgjakt!

Igårmorse fick min pappa skjuta en älg uppe i Jansmark,
så jag och barnen for dit, spännande för dom!

Jägarna kommer och går + Sally!


Barnen står och kikar...


På väg att hämta älgen med traktorn!


Albin fick lifta med mamma!


Hampus fick åka gammräsern med moffa!


Döda älgen!


Hampus står och kollar med sin mormor och morfar!


För Sally va de jääättespännande!


Nu åker älgen iväg, Sally måste hålla koll!


Älgen!


Albin tyckte de va spännande, Hampus tyckte de va lite läskigt!


Sally gillar de skarpt!

Tur allt ordnade sig igår, först älgjakt, sen blev Albin sjuk, jag skulle jobba.
Så mina snälla föräldrar hade barnen över dagen.
Är hemma och vabbar med Abbeliten idag!

Nu ska jag kika igenom alla som ska få tackkort av oss!
Postat av: Therese
URL: http://mirasmamma.blogg.se/ 2010-09-08 / 07:38:54

Tack!:) Dina pojkar har ju också fina mössor. Jag älskar det tyget! Super fint.

Du får lägga en beställning hos mej sen när mössgarderoben behöver utökas;)



Krya på er i ögonen. Ögoninflammation är aldrig kul.


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?