27 år!

Haft en riktigt bra födelsedag idag, först jobb.
Sen hade mammsen och pappsen hämtat barnen tidigare på förskolan.
Maten stod på bordet då jag kom hem, massa presenter och gott fika!
Av Jonny och barnen fick jag en platt-tv till sovrummet, från mammsen och pappsen
fick jag 4 plankstekar + 2 ittala ljustakar, från Erik och Tess presentkort.
Sen av svärföräldrarna fick jag pengar + blommor.

Det stora kalaset blir på lördag, det ser vi framemot! :-)

Fick dessutom veta att jag kommer få gå upp tilll 100% from 1 mars.
En toppendag alltså!

Och en ny bloggdesign har jag, vad tycks!?

Nu sover kidsen och vi ska bara njuta av lugnet och mysa framför tv:n!

Trevlig kväll mina vänner!

Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2011-02-23 / 20:05:34

Låter som en toppen dag!



kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?