Dagens härliga shopping!

Jag och mammsen har bara njutit av shopping idag,
kom hem med allt detta fina:



Fodrade byxor 99:-/st, tröjor 89,50:-/st tag 3 betala för 2 från Kappahl!


Jeans 399:- 30%, Beige tröja 149:- 30% från Lindex,
Rosarandig tröja 99:- från Stadium, allt till mig!



Klocka till mig från Ur&Penn, läppsyl, ansiktscreme från Apoteket,
örhängen från Ur&Penn och fotband från Pop.


Tröja till min underbara man ;-) från J&J, bok till barnen från Åhlens.


Fint till hemmet, silvervas 79:- från Bazar, gardiner 179:-/paret
och ett brickbord 149:- från Rusta!


Från mormor till barnen, tusen tack snälla du!
Tröja 99:- från Lindex, fodrade byxor 99:- och pyjamas 100:- från Kappahl,
2 par svara joggingbyxor från Rusta 49:-/st.

Oxå blev det köpt present till Emma och Erik, skönt att ha det bortgjort!
Och ett supertack till världens bästa morfar som hade barnen ;-)

Nu ska jag slappa i tv-soffan!!!

Postat av: En pojkmammas vardag ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2011-02-28 / 21:52:37

Fin shopping!! :)


Postat av: Erika
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/ 2011-02-28 / 21:54:15

åh nice!! :) fin shopping


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?