Ikea shopping!

Blev en snabb tur till ikea igår, när vi väl var hemma hade jag
så ont i halsen och ingen röst...hela familjen är mer eller mindre sjuka :-(

Kom hem med bland annat detta:


Blomma och 2 sänglampor

Skål till mig och bestick till Jonny ute i kontoret

Barn bestick

Stekterometer och köksredskap

Handdukar

Badrumsmatta och förvaring med lock

Måånga ramar till min barnfotovägg, ramar till Jonny ute i kontoret

Lampor och batterier

Lampskärm och bästa saxen!

+ lite andra grejer blev det handlat på ikea
som duk, underlägg, muggar, tallrikar & diskborstar :-)

Bilder kommer på birstashopping sen, nu ska jag ta hand om mina sjuklingar
och mig själv. Blir inget jobb idag eller imorrn så.
Postat av: En pojkmammas vardag ♥
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com 2011-03-28 / 20:16:01

Mycket fint som fick följa med hem :)


Postat av: Frida
URL: http://fierce-fia.blogspot.com 2011-03-29 / 08:22:35

Vad roligt med shopping, och vad mycket snyggt du hittade! Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?