Hemgjorda köttbullar *mums*

Dagen idag ha jag och Albin vare ute på promenad,
sen ha vi fixat köttbullar *mums* så gott med hemgjorda.

Ett bra recept på köttbullar är:
ca. 1 kg köttfärs
1 burk cream fraiche
1 påse löksoppa
1 ägg
ströbröd, aromat och allroundkrydda.

Blanda ihop, rulla bollar, in i ugn i 225 grader tills som ser bra ut.
Man kan bara inte misslyckas, så bra smak och dom blir inte torra.

Sen efter middagen ha vi vare ute och lekt, geggamojja!
Sandlådan har tinat fram riktigt bra, va och hämtade ner lite mer
leksaker. Måste nog ta och köpa en skottkärra till, så de inte blir bråk.
Känns som man kommer få köpa mycket dubbelt upp! Men men så är det.

Sen blev det ett bad för barnen, nu sussar dom.
Jag ska ta och se på halv åtta hos mig nu och sen dating in the dark.

LÄNGTAR efter Jonny, men dagarna går fort ändå.
Har ju fullt upp med mina 2 små så.
De värsta är ju att sova utan han :-( fy de gillar jag inte.

Nu blir de tv-soffan!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?