Matlagningsdag!

Så var snart denna helg slut, ingen vidare kul helg, då man inte kunnat va ute nått.
Hampus och jag va ut en sväng igår, men burr -18 grader och blåst, inte kul alls!
Ingen skoterkörning blir de heller, suck!
For till Mellansel och Erik och Tess igår, fick gomaten där, tack!
Kom hem lämpligt till 20.00, då de blev en bra film.

Idag jobba Jonny hela dagen, så himla triiist! Men så är de!

Jag har fixat till min recpetpärm nu på morgonen, så nu är den uppgraderad.
Jag ha tagit upp älgkött och älgfärs så jag tänkte laga mat,
bra att ha i frysen nå färdigt. Börjar va tomt på sån mat nu.
Blir nån gryta + köttbullar, ev. biff.

Får även besök av mammsen, pappsen och Emil.
Alltid trevligt med lite sällskap!
De är väl så våran dag ser ut...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?